Tenta.P

Kära ni,
Dåligt med bloggande då tenta.p tar upp nästan all min tid. Går till skolan 08.00 & lämnar Campus 18.00. Två dagar kvar innan jag sitter där med tentan i händerna. Slappna av den eftermiddagen då tentan är skriven sen plugga vidare för nästa skräcktenta som kommer på fredag. Skönt med alla fina människor man har som ökar motivationen till pluggandet och får en att längta till kvällarna då man får slappna av:)
Fredag 25/5 blir den största utflyttningsfesten då jag & siri säger hejdå till vår älskade promenad. Inga grannar som kan vräka oss & alla favoriter är inbjudna. Har jag missat någon skön prick som läser bloggen är du/ni såklart välkomna med!

Mycket fina minnen på denna plats med många fantastiska människor som satt sina fötter här hos oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0