5 Maj & vårkänslor

Alldeles perfekt söndag då man vaknar utvilad till klarblå himmel och strålande sol. Ringde till Siri, Tessan & Jennifer och bokade heldagsdejt i parken. Packade picknickorgen med allt gott ni kan tänka er och cyklade ut till Himmelstalund för att vara hejaklack till grabbarnas fotbollsturnering och har haft det supermysigt. Lite blåsigt dock men jag och Jennifer var trogna supporters och stannade hela vägen till final.
Nu blir det söndagsmys med popcorn och film & jag antar att jag får agera massör till en efter denna dag numera slagen hjälte :)

Bild som inte har något med texten att göra, som bara är för att den är & för att jag saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0