vintage nrkp style & städ

En bild säger mer än 1000 ord, se nedan.
Ingo är i städartaget då Norra Promenaden blivit drabbat av tornado ( lyckades inte att städa ordentligt som jag skrev i förra inlägget, skräll det). Efter inspiration av nrkp style med 30 olika secondhand & vintage ställen har jag storrensat garderoben med två stora ikeapåsar som ska iväg, trots det är garderoben lika överbelamrad.
Nu ska jag fortsätta med denna röra, har nu ändå fått undan mer än häften av kläder och plugg som agerat matta en längre tid. Sen blire det långa rundan med Lisa och Matilda i snö och iskallt väder.
Tjipp!
Lyckades faktist med fetaste tuggumibubblan ( förlåt pappa) på bilden, men kameran var för seg, men lika nöjd är jag för det. guiness rekordbok next?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0