28 Mars drömmar

Det finns bra drömmar och dåliga drömmar. Det finns framtidsdrömmar, lyckodrömmar och marddrömmar. Framtidsdrömmarna är ju det där spännande, skrämmande och bra. Marddrömmarna är det som man gärna vill vara utan, ni vet när man vaknar på morgonen och bara blir totalt lycklig över att det bara var en dålig dröm. Inatt var det tvärtom på något konstigt vis, drömde en dröm som var lite för perfekt med alla de människor jag önskade var nära mig och allting var lyckligt & bra utan ett endaste problem. Allting kändes så verkligt, så poff. Ringde klockan och jag insåg att allting i just den där drömmer är tvärom just nu, inte kul att vakna då heller. Försökte komma tillbaka till drömmen och leda in drömmarna på samma bana, men väl vaken är ju sånt nästan omöjligt.
Matilda har begett sig mot samerna i Norrland, Sofia till Gnesta, resterande av tjejerna är på praktik så blir att ta en löprunda mol alene idag, kanske ska försöka flirta med Lisa till Sats! Jag kommer också få påskledigt från praktiken snart, så planen är att åka hem mot Dalarna och göra en roadtrip där vilket vore väldigt skönt, mysigt och bra på alla sätt :)
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0