Laholm

Hej,
Länge sen senaste uppdatering då jag inte har internet i nya lägenheten. Har varit dagar av flyttande, bärande och städande vilket har resulterat i en oerhört fin och mysig lya som jag älskar!
Nu har jag startat min lilla sverige roadtrip och är i Halmstad hos min lilla lillprins & njuter av varje sekund:) Blev godkänd på terminstentan vilket även det gjorde mig lite extra glad!
Nu ska jag fortsätta mitt lärande av Batmat Lego tvspel så jag blir experternas expert.
Ps. Ber om ursäkt för särskrivningar och stavfel, ingen mästare på ipad och har inte riktigt kunna ändra något jag skrivit;)

Kommentarer
Postat av: Elin

iPad, håhåjaja! :) Ingrid du håller på att bli MER tekniknörd än mig. ;) Grattis till godkänd på tentan och KUL med ny lya, vill komma och hälsa på!!!! Jag och Max håller på att fixa egen lägenhet (min första!!) i Bollan nu, så snart får jag fixa iordning, eller snart och snart.. i höst... men YAY ändå. :) Du måste komma upp någon gång!!!



PUSS

2012-06-07 @ 11:03:58
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0