11juni

Så fortsätter min Roadtrip från syster med familj mot Amanda och Göteborg vidare för Jimmy och Mariestad och sista stopp blir 5 veckor i Narviken med alla mina favoriter (nästan) under samma tak! Karl, jag och Erik börjar vår 24timmars långa äventyr mot narvik på lördag med nattkupe och sovvagn! Spännande. Får ladda upp med picknick, kortlek och spel:)
Har dessa dagar hängt med en riktig liten fotbollsfantast och kommentaren igår då jonas frågade caesar om han inte ville börja spela i lilla tjärbys fotbollslag.. Caesar svarade något upprörd : men papppaaa, jag ska ju spela med Barcelona.. Annars Sverige!

Kommentarer
Postat av: Åshild

Det blir spännende att höra hur du kommer att trivas i Narvik, med jobbet och folket där oppe i nord.Önskar dej en härlig tid.o litt blogg så jag får höra hur det går. KRAM frå Gukuholen.good luck!!

2012-06-12 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0