12 Juli - Familjen överraskning

Hej på er,
Nu kommer uppdateringen efter några fantastiska dagar i Narvik, dagar mer fina än andra då jag har haft mina kära parenteser på besök. Jag visste att mamma skulle komma och hade lagomt vaknat och ätit frukost för att sedan ta itu med mitt ostädade rum då telefonen ringer. Det var pappa som undrade var jag bodde någonstans, jag kopplade ingenting och tyckte det var så skumt att han inte visste att jag bodde på Sjukhuset. Så frågar han igen och då förstod jag att han minsann var utanför dörren, min kära far hade alltså kommit till Narvik på motorcykel! Och mamma kom några timmar senare med tåget.
Fina dagar med familjen som gillar Narvik och dess natur precis lika mycket som jag!
Nu gäller 10 dagar med jobb och sen bär det av mot Sveariket och Dalarna igen :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

ÅH vad koseligt! :)

2012-07-13 @ 00:52:08
URL: http://detborjarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0