6 April

LYCKA ÄR ATT ( med betoning på ironi) :
1. Vakna av klockan som ringer 05.15 gå upp ut i spöregn till resecentrum.
2. Komma till resecentrum, genomblöt och inse att det är långfredag så det tänkta tåget går inte fören om 1,5h. ( tänka jag tar campusbussen 07.00)
3: Går hem, slumrar till går upp till Campusbussen och inser efter 10 minuters väntande att även Campusbussen tar långfredag.
Bara att gå hem för en tredje gång, men denna gång så blir att strunta i praktiken och ta igen det nästa vecka, ordnade varm choklad med ostsmörgås och tänker krypa ner, lyssna på regnrusket och läsa min alldeles nya Camilla Läckberg bok.
Iallfall Glad Påsk på er fina människor, puss & godnatt säger jag igen.
nöjd tjej som vann äggknäckartävling

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att höra att historien iallafall slutade med varm choklad! PUSS

2012-04-06 @ 14:02:07
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: emma

Vad tråkigt att din VFU dag blir sån och att dessa röda dagar ska strula till det när man själv behöver komma iväg. Blir så för mig på måndag då jag får gå kväll istället för morgon och sen åka hem vid åtta då bussen vid nio inte går en söndag :)



Men Ingo är du kvar i Norrköping hela påsken?

2012-04-06 @ 17:24:46
URL: http://emma86.spotlife.se
Postat av: Ingrid

Ja, attans! fast fick allt en bra dag tillslut ändå med mysig morgon och flera timmars träning på gymmet så blev bra. Nejdå, imorgon åker jag Karl, Robin, Erik, Lisa och Robin till Karlskoga på äventyr! har ju min ledighet i hela nästa vecka istället:)

2012-04-06 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0