20 April

När man går vilse i sjukhusets underjordiska kulvertar på jakt efter blodpåsar, hamnar på fel avdelning tack vare hissen och Karl trycker på fel knapp och lyckas larma hela transfusionscentralen, då inser man att det är bäst att ta en tidig kväll idag! Har dock varit en av de bästa dagarna på praktiken, lärt mig massor & gjort massa saker på egen hand, telefonsamtal, packnålar, transfusioner och mycket mera.
Imorgon jobbar vi natt och det ska bli mycket spännnande. Måste betyda att jag får äta massor med skogaholms honungsmackor och sockerkickra mig med godis, ännu ett plus!
Nu ska jag vänta in Siri för ikväll ska vi på Hamlet på Östgötateatern. top notch på hela livet just nu, trots att jag jobbat 7 dagar i sträck och har 5 dagar mer to go.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0