10 April

Jobbat C - tur idag och efter att ha somnat halv 10 igår så vaknade jag redan klockan 8, lång frukost för att sen kila ner på stan och köpa present till lillprinsen Oliver som fyller 4 år imorgon & till Maria :) Mötte upp med Sofia och Lisa för en löprunda i ett väldigt regnade norpan, tungt med skönt i efterhand, har fortfarande inte hämtat mig sen förra träningsverken.
Imorgon tidigt bär det av mot Stockholm för födelsedagskalas, kramar med mamma & syskon och några av mina efterlängtade falutjejer. Jag, Oliver & mamma ska även till Junibacken och undrar om det inte kan vara så att jag är den som längtar mest... :)
puss&puss
Jag & min nuss kikar på solnedgången i Sri Lanka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0