19 november

Väldigt annorlunda lördag för att vara en lördag i mitt liv. klockan ringer 08.00 och efter att ha utmanat karl på dancemoves och skrattat mig trött så gick den vanliga vägen mot skolan för att nu äntligen få komma hem & slappna lite av. Gårdagen blev fin med pannkakor som övergick i magont för allihopa ( men lätt värt det)  & självklart idol tillsammans med fina vänner.
Det blir en tidig lördagskväll för fröken söderbäck, med en ännu tidigare morgon.
jag längtar lite mycket hem. annars så skulle jag gärna sitta på ett sistaminuten flyg påväg mot ingenstans och överallt.

dock finns det ju sånna där fantastiska stjärnor som får en att inse hur otroligt lyckligt lottad man är i detta norpanliv. förgyller varendaste dag med sjuka skratt, kloka ord, glada ögon, topsnäsor & fallafelararna & idag vaniljbullar.
ps. ditt bröd är mest på plus!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0