11 november & klockan var 11 och det var ju året 11

Fast jag missade ju alla dessa 11or då vi satt på föreläsning och lyssnade på hjärtkärlsjukdomar, tjipp! Vad innebär älvorna då, kanske att man får önska något? Då önskar jag nu & tänker att klockan blev 11 igen.
Äntligen fredag och helg och det känns ganska så underbart med tanke på att nästa vecka kommer vara fylld med tentaångest & plugg, mindre kul. Mer kul att tiden går väldigt fort och jag får snart komma hem till den bästa familjen i världen och julmysa, tror inte det finns någon människa som kan längta mer än vad jag gör just nu:)
Helgen blir carlingscarlings & lördag fyller ju studentrappan 5 år, så då blir det födelsedagsfest minsann! särskilt då man är så grym på frågesport att jag vann biljetten gratis!
Nu blir det några timmars biblioteksplugg, sen spinning på sats & sista det bästa av allt pyamasparty hos världens bästa sofia med alla fina tjejer. lite lycklig dag ändå, fredagar är ju alltid lika fina.

Mysa festa mysa lite mera med världens bästa tjejer denna helg

Kommentarer
Postat av: tilda

MYYYYS!

2011-11-11 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0