12 Maj - back on track

Blogguppehåll för några dagar, men nu är jag back on track efter en alldeles fantastisk fin helg. Ni vet en helg med stunder som man önskar att man kunde frysa de flesta ögonblick för att sen gå tillbaka till dom då och då och bara må bra. Utekravall, besök & soliga dagar med glass på trädgården, promenixar runt strömmen och mycket mer. Kan nog inte summera det hela i ord :)
Praktiken har dragit igång och jag har gett spruta, tagit venprov och lagt om sår! Mycket att lära och man får ligga på sin handledare så dom fattar att man vill lära sig allt, men idag gick det framåt!
Imorgon har jag min första dag på Carlings! Beslutet blev en svensk sommar inräknat med lite ävenyr utomlands och det känns helt rätt.
Dags för middag, tjing!



























Kommentarer
Postat av: mamma

det låter och ser härligt ut kram

2011-05-22 @ 17:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0