6 juli- bränd fejja_89

Vaknade imorse med massa moln på himlen & planeringen om att bada gick i stöpet, kröp ner i soffan med filt, myskläder, varm choklad & en fantastisk film, dear john istället. Då filmen var slut ( så även tårarna) hade solen valt att kika fram så jag och min vän filten förflyttade oss utomhus för 1 timme i solen innan jobb och sällskap med amanda i telefonen. Den där lilla timmen har iallfall totalt förvandlat ansiktet till absolut rött, mycket vackert.
Nu ska jag krypa ner och imorgon tidigt väntar tvättstuga.
Liten tanke till fin amanda om ett väldigt stort kuvert som kom hem till mig då jag glömt massa saker i stockholm, den tjejen fixar allt. du är bäst. Amanda är en såndär vänvän, nivet en sån som man inte alltid rings med hela tiden och uppdaterar varandra om allt. Så då man väl rings, eller ses är det som att den tiden som varit inte funnits emellan & det är precis som det alltid brukar vara och alltid kommer vara. det är vänskap och det är fint  vetskapen om att man alltid kan ringa i alla lägen, humör & känslor och att både ett a och ett i alltid finns tillhands :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0