söndag

Respirationssystemet stog högst på listan igår & efter 8h i skolan på en lördag fick jag en desto större belöning med Håkan Hellström biljett! Så nu är det bara att räkna ner dagarna :)
Igår var jag hundra att jag skulla hem, mysa och ha en hemmakväll, men har hunnit mina "övermannar" av övertalare då de lyckades övertala mig att följa med på förfest hos grabbarna, som i sin tur slutade med att en ilsken dam plinkade på och bad åt flyga åt någonstans, vi tänkte klokt och förflyttade oss då ( cirka 15ssk) in i johans rum där den mycket trevliga damen inte har sitt rum precis under oss och där golvet istället blir en pizzerias tak. Det var håkan, dans och bara sådär únderbart mycket dans!
Vägen hem var dock inte lika kul, strumpbyxor och high heels i 20 grader minus var mitt dummaste val någonsin. Det blev att springa hela vägen hem, så dom som mötte mig och lisa måste ha klurat på om det var två stycken bambi på hal is som var på stan.
Nu ska jag äta frulle sen blir det skolan igen, cirkulationen nästa!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0