pluggdag

Idag är jag helt klart den största, bästa och duktigase nörden i hela Östergötlands län ( inkluderar även Lotta & Matilda i denna mening). På min nästan helt lediga fredag så har jag tillbringat den på bibiliotektet med hela matspjäklingen och himla massa pluggande. Jag har gjort affisher, målat struplock, amylas, gallblåsor och ventriklar. Nu ska vi ta den där satans medicintentan!
Puss på er & ha en fin fredag. Tänk på mig imorgon då jag knatar iväg till skolan, på en lördag.. Lite respiration står på shemat, kanske belöning på kvällningen med tequlia, det återstår att se ;)
PussKram
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Moster

ÄNTLIGEN!!

Har saknat din blogg, skönt att du kommit igång igen. Håller tummarna för dej idag, lördag.

Kram från Moster

2011-02-19 @ 09:31:59
Postat av: Elin

HEJA DIG! DU ÄR BÄST!

2011-02-19 @ 21:35:45
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0