alla hjärtans dag!

Hej på er!

Jag hade precis skrivit en lång uppdatering och sen valde mitt kära batteri att ta slut, så det var lite måttligt irriterande.

Iallfall så kommer en update från livet, inser att det var väldigt längesen jag skrev, men det har varit fullt upp med skolan, trappanhelger, sittningar & framförallt de dagarna som än så länge varit årets höjdpunkt, Sri Lanka!
Just nu har jag lunch och har skyndat mig hem för att spara på den knapra studentkassan, makaroner måste ju vara det bästa i livet för tillfället!

Sri Lanka var helt fantastiskt, jag levde lyxusliv och kopplade bort hela omvärlden för semester och upplevelser. 35 grader varmt, där jag och Oliver tillbringade dagarna på de vackraste stränder! Vi reste längst syd och fick se så mycket av det otroligt vackra landet och varje kväll avslutades med ett glas vin framför en otroliga solnedgångar med syster. Resan var otrolig!

Här är det istället iskallt, men solen skiner iallfall vilket gör att man blir påmind om att våren snart är på ingång, och hur underbart är inte det!
Puss&Kram
Ingrid







19.16 - eftermiddagsuppdatering

Helt plötsligt blev jag otroligt nostalgisk då jag kom att tänka på vilken dag det är & hur otroligt livet kan vara. Att man befinner sig på en plats och lever ett liv, medan man ett annat år befinner sig någon helt annan stans i livet. För två år sedan levde jag livet i USA & just denna dag tillbringade jag och världens bästa Alexandra med en utflykt till paradisplatsen Garden of the Gods. Ett minne för livet av en otroligt fin alla hjärtans dag med världens bästa vän. Tiden flyger fram och livet är faktist ganska otroligt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0