30 september - Camping med Johanna i Norrköping, fantastiskt!

Sådär ja Runnander, efter en peterförfrågan kring att det varit dålig uppdatering så tyckte jag det var dags för en liten skrivstund, speciellt eftersom jag sitter med absolut världens bästa lyckokänsla i magen. Nivet, när allting bara blir precis som man vill fast ännu bättre.
Efter att basgruppsträffen är avslutad utan nytt scenario eller plugg och medvetandes om att fredagen är på ingång med målning och inflytt av lägenheten ringer min kära johanna från Mallorca. Med kanske världens absolut bästa nyheter. Ingrid, alla plan till Göteborg är fullbokade, vilket innebär att jag kan ta ett flyg till Norrköping istället, skulle det vara en bra idé? Det, Johanna Engelbrektson är en underbar ide! Så imorgon landar alltså min Mallorcastjärna i Norrköping och jag håller redan på att räkna ner timmarna, det kommer bli en lång natt med otroligt mycket att ta igen, så underbart.

Dock ett litet litet problem, eftersom mamma och pappa inte kommer fören lördag och jag får nycklarna imorgon, så innebär det alltså att invigningen av nya lägenheten kommer att bli lite utav en campingnatt. Har lånat sovsäckar och luftmadrass av Natalie, bäddmadrass av Emma & sist men inte minst kuddar av Petra, kanske borde efterlysa en ficklampa också! Målet är nu att hitta en osthyvel, en kastrull, och eventuellt en kopp och lite diskmedel så blir allting perfekt! haha, livet är så underbart ibland att man är glad i hela kroppen & jag längtar något så oerhört till 21.00 då jag får krama min absolut fantastiska Johanna!

ps, hoppas jag är lika positiv efter att ha prövat på att vara målare imorgon, ds

Puss på er!







Kommentarer
Postat av: Peter

Sista bilden är ju bara världens bästa!

2010-10-02 @ 18:50:23
URL: http://pd-pan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0