27 September - underbara födelsedag

Var är det för en dag, är det en vanlig dag?
Idag är ingen vanlig dag, nej för det är min alldeles egna födelsedag!
890927, japp. Då föddes en liten krabat som var jag, vilken himlans tur va!

Jag har alltid haft sånna där härliga födelsedagar, vi hade alltid dom bästa barnkalasen, bästa fiskedammarna och att fylla år har ju alltid varit lite av de bästa på året, så även idag :)
Roligt att tänka tillbaka på hur senaste födelsedagarna har tillbringats.
18 - FALUN, teaterpremiär på Dalateater & jag fick min longboard av min kära vänner.
19- The big U S and A, hiking i Evan moutains, en helt fantastisk upplevelse.
20- Hemma i Malung, en fantastisk dag med alla mina nära och kära. Ett riktigt födelsedagskalas med Astrids bakade tårta!

21:
Jag har haft en helt fantastisk dag,mycket tack vare min fantastiska extra familj här i Linköping som klockan 07.00 började min födelsedag med sång, frukost på sängen och paket! Några timmar tillbringades i skolan där kära Siri bjöd på lunch för att sen komma tillbaka till Linköping och där Häggbergs bjöd födelsedagsmiddag. Helt fantastiskt, vi åt så god mat, Lars spelade basfiol ( tror det kallas det), Petter fanfarade med sin trumpet och Nenne sjöng, till efterrätt bjöds det på en otroligt god marängtårta med glass och chokladsås.
Jag är så glad för att jag fått en sån underbar dag. Tack för alla telefonsamtal, sånger, mail, sms & gratulationer på olika sätt, ni är fantastiska!
En extra puss till min härliga familj & gissa om jag längtar till nästa helg då jag får krama om mami och papi, underbart.

Får nog summera detta inlägg med att födelsedagar är fantastiska, ja. Då speciellt den 27 September:)









Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart underbart!

Det brukar oftast kallas för kontrabas! :)

2010-09-28 @ 01:11:35
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena m familj

Grattis Ii som någon av killarna kallade dig förut!!

verkar som du haft en trevlig dag!!

2010-09-28 @ 09:49:01
URL: http://mxfredda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0