13 September

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Kestis födelsedag HURRA HURRA HURRA!

Just precis, idag fyller min fantastiska syster år och visst är man lycklig då man tänker på hur underbar familj jag har, och vilka underbara syskon.

Idag speciellt Kesti eftersom det är hennes dag. Hon har alltid varit min förebild och den som jag såg så mycket upp till då jag var liten och gör än idag. Jag kommer ihåg när jag var liten, satt i hennes rum med de då prickiga tapeterna och vi lyssnade på Magnus Uggla och riktigt 90-tals musik och jag kände mig som den coolaste lillasystern i världen. Och då jag var ännu mindre än liten( hur liten man nu är då?). När vi hade inte nudda golvet tävling, och jag skulle försöka hänga runt hennes hals så länge jag bara kunde utan att tappa greppet. Hon var också den som alltid fick måla längst fram på min körpärm, fantastiska grisar, detta innebar ju också att jag hade en syster med de mest fantastiska målarskillsen som jag stolt visade upp för alla körkompisar!
En syster alltid fylld med ideér, finurligheter, skratt och kloka ord.
Även den enda i hela världen som lyckades lirka med en sur lillasyster då jag blivit arg, bestämt mig för att gömma mig bakom en soffa, låsa en dörr och inte komma ut på miljoner av år. Alltid tillåten att låsa upp dörrarna, slå sig ner bakom soffan, hon och micki mjukis!

Och det bästa av allt, nattning ala storasyster med en mysig Godnattsång. Bästa stunderna om kvällen :)

Du är världens bästa Kesti & här skickat tårta från Norpan!
Puss från en stolt lillasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0