13 Oktober - IKEA & monteringar

Äntligen är nästan allting färdigfixat och mitt rum börjar verkligen bli så mysigt, IKEA är bäst fast med ett stort minus, deras vägbeskrivningar ( bruksanvisningar). Klockan är halv nattetid och jag har bestämt att jag promt ska få upp lampan i taket och efter att ha vänt ut och in på bruksanvisningen, slitit och försök mosa in sladden i lampan fick jag med Siris hjälp tillslut ordning på det. Kan ju inte påstå att tålamod är en av mina starka sidor. Nu har jag iallfall tänd massa ljus, den nya fina ryamattan ligger på golvet och jag ska krypa ner i sängen och äntligen med en lampa i taket.

Dagens bästa: Fikamys med Elin som precis kommit hem från Amerikat, underbart att se denna fina vän igen & har en mycket bra magkänsla på att vi har många mysiga höstdagar med mycket fika och prat framför oss :)

Puss&Kram
Ingrid


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, de där beskrivningarna är ju lite som de är! :)



JA, fikamyset var galant!! :D

2010-10-13 @ 16:48:15
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0