28Mars - Paradiset

Jag har hamnat i paradiset, med 5 minuters gångväg till den 14km kritvita stranden och det klarblåa havet, vackra torg och söta små restauranger. Det är svårt att måla upp med orden hur fantastiskt vacker denna plats är och jag har då bara varit här i en dag. Precis nedanför vår lägenhet ligger ett litet sött bageri som vi upptäckte idag under vår skattjakt där vi var ute och försöker hitta runt till olika platser.

Vi har varit på marknad i Alcuidas Gamla by, en plats med gamla fina byggnader, små cafeér & hela atmosfären där var bara en så mysig känsla.

Nu ska jag inte skriva mer för idag, mer än att det lilla jag sett av Mallorca är fantastsikt & då finns det enormt mycket mer att uppleva och se under denna sommar och som jag ser fram emot det så enormt mycket!

Nu ska vi ta en promenad  hem för att börja planera aktiviteter för de första barnen & ungdomar som kommer på lördag, spännande!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: marlene

Heeej Ingrid!! Låter som du lever drömlivet ;-) Hur är tempen på mallorca? jag och en kompis funderar på att åka dit i april!! kram / Marlene

2010-03-28 @ 17:27:20
Postat av: Emilia

jadu... låter som du trivs! ;) haha

2010-03-28 @ 17:49:34
Postat av: Anonym

låter härligt...kolla cyklar så kommer jag.... ingen kärring eller gubbcykel utan raver...

2010-03-28 @ 18:55:11
Postat av: Elin

Sjukt najs ! ÅH!

2010-03-29 @ 05:11:39
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: mamma

Njut, Njut härligt att få he dig hemma några dagar och äveb storasyster med familj...kram

2010-03-29 @ 13:17:24
Postat av: Ingrid

Pappa, redan nu ser jag cyklister överallt & har redan gått in i 2 stycken cykeluthyrningar så det ska nog inte vara några problem:) I April är det nog lite tidigt att åka, det är som svensk försommar men sen i Maj så blir det varmt och sedan bara varmare hela tiden :)

2010-03-29 @ 17:04:09
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0