26Mars - Come what may

Det är ganska spännande att backa tillbaka tiden några månader.

Nu sitter jag på Arlanda hotellby, väskorna står packade och klockan är ställd på 03.30 för att lyfta från Sverige 06.00 mot Mallorca. Resfebern har inte hunnit infinna sig ännu och jag antar att det kanske kommer en släng av den på planet. Känns bara så spännande och självklart lite nervöst att tänka på att jag imorgon vid den här tiden startar upp på någonting helt nytt.

Så om vi backar bandet, till november månad. Då satt jag här på Arlanda hotellby i ett rum identiskt med detta och nervositet var nog det minsta ordet just då. Jag packade upp väskorna, packade om, dubbel & trippelcheckade att resebevis, plånböcker, telefoner och allt viktigt var med för min första säsong på Gran Canaria.

Klockan är halv 12 och jag ska släcka ner datorn och rummet för att hinna få lite sömn, nästa blogginlägg kommer efter landning på Mallis, wooopwooop! ( detta kan dock bli intressant eftersom min kära granne som sover på andra sidan väggen verkar sova tungt med ett rytmiskt och ljudligt snarkande..)

Så ta hand om er nu därhemma & tack igen ni som gjorde Sverigeveckan till en helt underbar vecka.

Godnattpuss
Ingrid

Come what may


Kommentarer
Postat av: Emilian

Å älska att du säger woop woop! haha "är det nåt nytt ord man använder?" wooop woooop. Hör av dig med nåt nummer man kan ringa sen när du har landat i allt som har med mallis att göra. och, räkna med ett besök från blixten! <3

2010-03-27 @ 18:38:09
Postat av: Aino

Du är jätteduktig Ingrid! Och så välskrivet. Nån gång ses vi och då är du inte längre en tjej utan definitivt en vuxen dam som rattar hela Mallis. Kram! /Aino

2010-03-28 @ 10:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0