25Mars - Hemmamys, överraskningar & Mallorca

Här sitter jag i soffan, mamma till vänster, katten Vimsan & Kesti till höger efter en veckas med hemmamys i Sverige. Har varit underbart att vara hemma och under dessa dagar har det bara varit mys, ett besök i Falun, mys i Stockholm där jag fick träffa Oliver, Helmer, Eyvind och mys med min lillskrutt Caesar. ( lägg märke till hur många gånger ordet mysa har använts redan i detta inlägg)

Väskorna är packade, 40kg mot nya äventyr på Mallorca och jag är laddad, nytt spännande kapitel i livet! Det bästa på hela veckan var iallfall överraskningen igår som gjorde att jag hamnde i total lycklighetschock, jag har inte träffat min syster, Jonas & Caesar sen i somras och visste att de inte skulle komma hem tiden jag är hemma utan istället till påsken. Så igårkväll då vi kommit hem efter lite shopping hör jag att dörren öppnas, en röst som känns mycket bekant och då jag går till dörren står Caesar, Kesti och Jonas. Det var helt totalt oförberett och jag blev så glad att det var en blandning av skratt och tårar.

Nu är det dags för sömn och jag ser fram emot morgondagen då jag ska tillbringa ännu en dag med Caesar och resten av min fantastiska familj!

Puss&Godnatt


MALLORCA SOMMAR 2009!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vad MYSIGT!!!! Vi borde försöka skypa, men hur tusan ska man hinna här i världen? Tidskillnader och reseledare och what not?! :D

2010-03-26 @ 03:39:33
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: mamma

Ingrid det var jättegott och mysigt att ha dig hemma...och Lycka till på Mallis tusen kramar till världens bästa Ingrid

2010-03-26 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0