12 Mars - Grillkvæll på Villa Del Mar

Ibland är livet bara perfekt.

Hade Service på ett av mina hotell för några dagar sen och berättade att det bara var 10dagar kvar tills det var dags för hemresa & dom bjöd in mig och några kompisar för att komma och grilla på ett av hotellets grillkvällar. Jag tackade ja och i pratet frågade han mig om jag kunde och kände till ABBA & det var ju bara att svara ja på det också, utan att tänka mer på den frågan.

Igårkväll så åkte jag Kogu & Camilla för en helmysig kväll med fantastisk god mat och helt galen underhållning där man bara blir fylld av den där härligt glada känslan. Då vi ätit och satt och lyssnade på han som sjöng så säger han plötsligt att det var två stycken i publiken som ska sjunga ABBA ( nejnejnej, tänkte jag). Det var bara att hoppa upp framför gästerna och sjunga ABBA, jisses. Kogu skrattade så han grät & idag på Depature kom gästerna och varendaste kotte tackade för vårat ABBA framträdande, jisses..

Fantastiskt mysig kväll, jag har 6 arbetsdagar kvar på GC och det är en liten speciell känsla, jag passar på att se en extra gång på solnedgången från Green Beach då jag är på Service & försöker ta in allt det fina med Gran Canaria.

TIME FOR HOMEBOUNDS!
Puss!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha och då väntar jag på att du snart är hemma ditt lilla stora energiknippe härligt kram från mamma

2010-03-13 @ 09:59:27
Postat av: emilia

alltså jag blir ju fan rörd av detta hejdåande. känner stämmningsmusiken i mitt huvud och ser framför mig en Ingrid som sjunger abba för fulla muggar och säger hejdå till alla sina hotel, typ pussar på fasaderna och hoppar i sanden på alla stränder och asflabbar, säger hejdå till chavel och bara är allmänt lycklig. vad fint. gripande

2010-03-13 @ 11:29:59
Postat av: Moster

Försökte skicka en kommentar men misslyckadesn nytt försök.

Skönt för dej att komma hem till "Gälås" och bli lite ompysslad innan du hoppar på nästa projekt. Lycka till på Mallis och kram från Moster.

2010-03-14 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0