7februari - Sverige & lite GC bilder!

En helt underbar vecka pågår just nu i mitt liv och jag njuter av varje dag i Sverige. Landade i Arlanda och blev mött av Sara för massa mys tillsammans med Lusse, Jannike, Amanda, Julia & Sara i Midsommarkrantsen med prat hela natten. Härlig frukost tillsammans med mina små råttor och fika hos Lusse på eftermiddagen. Vädret var helt fantastiskt, snötäckta gator och den här riktiga kylan som man bara kan få i Sverige ( tror dock att jag var den enda som uppskattade detta, haha) Så tack mina söta för ett underbart mottagande :)

Vidare för mys med bror & hela den härliga familjen, har fått gosa med lilla nykomlingen Eyvind & läst Bamse tillsammans med lilla Helmer, även firat födelsedag för storbror.

Nu sitter jag i Malung och njuter för varje minut av dagarna hemma, att få tillbringa så mycket tid tillsammans med familjen, mysa med mamma i soffan och ta långa promenader med Hektor i det vackra vintervädret :) Kära fröken Rödöö kommer imorgon för övernattning och tisdagen blir det skidåkning i Sälen. Idag har dagen tillbringats ute i den härliga solen med skoteråkning, korvgrillning och en massa skratt.

En helt fantastisk vecka helt enkelt.

Nu när jag har tillgång till dator lite längre tid så kommer det även lite bilder från senaste tiden på GC! Absolut ingen ordning på bilderna dock, en mixmax blandning av skratt, jobb, upplevelser, fest & allting som hör till GClivet! :)

Kommentera gärna, ser att det är många som läser så jag blir nyfiken på vilka ni är :)

Puss&Kram
Ingan






















Kommentarer
Postat av: Mary

Åh Ingrid, jag blir så glad när jag ser på bilderna! saknar dig så mycket också. Drömmde om dig inatt, tråkigt nog var det en mardröm. Jag drömmde att du var gravid, dul låg på en madrass på golvet i typ en gymnastiksal. Jag satt bredvid dig, men sprang illa kvickt därifrån när det var dags för dig att föda. Arne var barnmorska och var där under hela förlossningen, när jag kom tillbaka efter 22 timmar hörde jag dig skrika. Men allt hade gått bra. Men usch vilken hemsk dröm! vi måste höras snart så jag helt säkert får veta att det bara var en dröm. Puss på dig älskade du!

2010-02-07 @ 22:03:24
Postat av: Maria

Roligt att få se lite foton från Gran Canaria. Det var trevligt att ha dig på besök. Kram kram

2010-02-07 @ 22:54:34
Postat av: Elin

Åh jag blir så glad av att se dina bilder! :) Jag förstår VERKLIGEN att du njuter av hemmamyset! PUSS

2010-02-07 @ 23:07:02
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Moster

Äntligen lite bilder, nu fick jag bevis på kamelkyssen också, har hört att dom har en förfärlig andedräkt....

Fortsätt njut at din ledighet/kram Moster

2010-02-08 @ 09:32:10
Postat av: Aino

Åh så söt du är Ingrid! Så fina bilder! Vilket festligt liv! Och nu är du tillfälligt hemma, så roligt för familjen. Hälsa! Kram!

2010-02-08 @ 11:03:59
Postat av: malin

Jag läser din blogg Inga & det verkar som att du har det KANON! Härliga bilder som man blir glad av att titta på! :) PUSS på dig!

2010-02-08 @ 16:52:25
URL: http://maohlin.blogg.se/
Postat av: Gatu

Hörruduru, det där såg ju inte helt fel ut! :-)

Du får ju inte skratta så mkt hela tiden, du kommer ju bli asgammal! :-P

2010-02-08 @ 17:39:54
Postat av: Alexandra

Roligt att se bilder älskling!!!! Mer sådant tycker vi!

2010-02-08 @ 17:40:48
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Härliga bilder :D

2010-02-08 @ 18:00:13
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Christin

Hittat hit :-) Kul att få se lite bilder från vad du har för dig!! Kramar

2010-02-08 @ 18:20:46
Postat av: Ingibjörg Ruth

fin blogg! hoppas att du har en bra kväll (:

2010-02-08 @ 18:46:02
URL: http://friiss.blogg.se/
Postat av: Solan

HÄRLIGT!!!!

2010-02-09 @ 12:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0