30 Augusti - Upprop

Efter att ha gått vilse i Linköpings parker, gått cirka 7 varv runt innerstaden, frysit om fötter & händer, ringt juliamammapappa, julia igen och haft den där känslan som senast infann sig då jag åkte till Gran Canaria som reseledare av att vara totalt genomnervös. Inte en aning om någonting & det enda som jag höll utkik på var dessa lilarosa overaller som kännetecknar faddarna.

Jag hittade rosalila overaller, jag blev varm om fötter och händer, fanns med på listan och sa JA - detta innebär att första nollningsdagen för mig startar imorgon!

Puss&Kram
Ingrid


Kommentarer
Postat av: Moster

Kul att få följa med dej, du hittar ju alltid äventyr var du än befinner dej!! Ett litet tips: gå in på hitta.se, klicka på gatubilder och du kan vandra omkring på garorna både i Linköping och Norrköping utan slita på skosulorna!!!

Kram från Moster

2010-09-02 @ 09:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0