27 Augusti - 5 fantastiska månader

Hej på er.

Nu var det längesen jag skrev och mycket har hänt sen sist. Är lite svårt att tänka på att jag för 2 kvällar sedan satt i ett värmeslags varmt Alcudia på med kvällsol balkongen & under dagen tillbringade sista tiden på stranden och packning av både lägenhet och kläder. 2 betongtunga väskor, ett pass och biljett mot nya mål och äventyr! Tiden på Mallorca tror jag ni redan har förstått att den inte kan beskrivas mer än att det varit helt fantastiskt, så mycket fantastiska människor, nya upplevelser och erfarenheter.

Nu sitter jag hemma i soffan i Malung och myser med mamma & pappa, det är höstväder utomhus och det är riktigt mysigt! Om några dagar går bilen mot Plugg, nollning studier och massa nya saker och jag längtar. Jag saknar er redan därborta på Mallorca och att säga hejdå kan ha varit bland det värsta på riktig lång tid. Ni är alltid välkonma till Sverige & till mig, annars dyker jag säkert upp på lite besök i vinter, Sri Lanka, Mexico, Thailand, det återstår att se!

Så nu byter bloggen riktning, från guidelife till studentlife & lovar en bättring och fler updates, så håll utkik.
Puss&Kram
Ingrid





Kommentarer
Postat av: mamma

mysigt att ha dig hemma..i soffan..och med hallen full av väskor..

2010-08-25 @ 22:24:12
Postat av: Elin

Ja, det är smått otroligt hur snabbt saker kan förändras!

Ja men då kanske vi ska jobba fram en ny snygg studentdesign till bloggen när jag kommit till Suecia? :)

2010-08-26 @ 01:39:49
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Mary

Älskar dig, vad fin du är!

2010-08-26 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0