7januari- Fröken Söderbäck har satt sig i klistret,igen

Hej alla därhemma.
Lyckas med allt och lite till, trasslar både in&ut mig och ibland blir allting lite för komiskt. Var på Cherry Creek idag med Alexandra, Lina och Andreas då min telefon ringer inne på forever21 och det är någon som jag aldrig pratat med, hon frågor om det är Ingrid och jag hänger inte alls med. Sen visar det sig att jag i höstas anmälde mig till en lista där man kunde börja spela basket&volleyboll i januari och nu höll dom på att sätta ihop ett volleyboll lag och vad gör jag? Dom frågar om jag spelat volleyboll förut och jag svarar att ja det har jag ( alltså några sommardagar på stranden och någongång i skolan) fast det tyckte jag inte var nödvändigt i detaljerna. Så frågor hon hur länge och vips så blir tungan svart, för utan att tänka säger jag ETT ÅR! Precis efter den lillstora lögnen kommer jag på att, vad säger jag?! Ett år? Hon blir supernöjd och nästa fråga är vad jag spelade, så jag chansar vidare och säger back ( det har man iallfall på fotboll!)  Nu har jag precis fått ett mail om träningstideroch i telefonen säger hon att det vore toppen om jag kunde komma och träna med dom på måndag och då är det ju lite svårt att backa tillbaka bandet, så tungan blir sådär supersvart och näsan lång. Fick även ur mig att jag spelat basket, VA??!  Så nu sitter jag här, har ska på volleybollträning med en massa bra människor på måndag och vet inte vad jag ska ta mig till, men hur är det man säger:
Som man bäddar får man ligga!
Då vi skulle hem från Cherry skulle vi åka i tre olika bilar och mötas i parkeringshuset så vi kunde åka efter varann och jag med mitt lokalsinne lyckas igen, på en våning tappar jag bort 2 bilar och passerar exit och parkeringsvakten 3ggr som höjer på ögonbrynet en extra gång då jag äntligen hittar Lina och Alexandra. Skrattade så tårarna rann och nu ska jag bege mig till John Blund!
Puss&Godnatt
Ingrid

Kommentarer
Postat av: marielle

åhj gudars i himmelen & djävulars i helvetet vad jag saknar dig. ikväll ska det bli du & jag, FINEMANG. förövrigt tycker jag att det ska bli väldigt lustigt att höra hur det gick på måndag ;)

2009-01-08 @ 10:15:15
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Kesti

Hej!

Det är ju magnifikt vad din tunga ibland har kapplöpning med hjärnan och tungan vinner med hästlängder. ska bli spännande att höra hur det går för Volleyboll backen, du kan ju iallafall köpa dig någon schysst outfit så märker de kanske inte om servarna susar iväg hur som helst. Det kommer att gå finemang, du brukar ju kunna trassla dig in och sedan ut ur saker....

Ha det skoj!

Kramar

2009-01-08 @ 11:13:36
Postat av: Johan T.

Haha, va roligt det är att läsa om ditt liv, måste komma in hit oftare:)

Både volleyball och basketspelare minsan, du är en riktig stjärna Ingrid :D

2009-01-08 @ 14:31:19
Postat av: Elin

Ojojojoj, lilla ingrid, du lyckas då alltid! :)

2009-01-08 @ 19:57:15
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Mary

HAHAHAHA vad roligt det var att läsa om det här! kan verkligen se framför mig hur Ingrid ljuger ihop en liten historia. Du är så härlig!

2009-01-08 @ 20:45:58
Postat av: mamma

ja du kära dotter,det är bara att tuta och köra klart att du kan spela volleboll..kul med pappas kompis i Denver att du ska träffa henne man vet aldig vad allt för med sig kram

2009-01-08 @ 22:01:08
Postat av: Simon D

hahaha underbart! :D

2009-01-09 @ 00:08:34
Postat av: Henke

Spela volleyboll fixar du lätt :)

2009-01-09 @ 17:05:51
Postat av: johan

haha varför blir ag inte förvånad?! haha!

Ja den filmen är asbra, du måste se den igen. Och yes det är jag som flyger på den bilden!

2009-01-09 @ 19:58:20
Postat av: lilla pappa

be att få lägga alla straffar så blir det bra.. Tacklingar är bara tillåtet på egen planhalva.. om dom skriker charade så måste du snabbt kasta dig omkull men ännu snabbare om dom skriker fore

2009-01-09 @ 20:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0