30januari- Hakuna matata

Hakuna Matata, inga bekymmer. 

Precis kommit hem efter en toppenmysig kväll med Alexandra där vi spenderade 3,5 timmar på en jättemysig restaurang med middag, många koppar te och massor av prat. Har en  känsla av att vi kommer bli stammisar där, särskilt med tanke på att vi aldrig vågar visa oss på Subway igen efter 5 månaders av besök och en ytterst pinsam situation som snyggt avslut där.. Smidiga som kylskåp, eller vad säger man?
Förövrigt har jag idag gråtit mig igenom Lejonkungen och skaffat mig en ny idol, Pumba. Tänk om man vore lite mer som en Pumba, tror deffinitivt att Ingrid Söderbäck ska efter ett vildsvins kloka ord.

Imorgon är det fredag, laddar för mys och 21års fest i Castle Rock och ser fram emot hakuna matata!
Puss&Kram
Ingrid

 




Kommentarer
Postat av: alexandra

Toppen-em Inkan. Can't be better. Stammisar kan jag slå vad om att vi kommer bli. Jag råkade btw trycka bort msnfönstret men youtubelänken så du får skicka den till mig i morgon igen :) pussinuss & natti!

2009-01-30 @ 07:38:30
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Elin

"Hakuna matata" var det enda jag kunde säga på swahili när vi hade besök här från Tanzania, eftersom de inte sett Lejonkungen tyckte de nog att det var en rätt underlig sak att kunnna ;)



Såg verkligen helmys ut det där! Jag ska bannemig också köra lite mer pumba. PUSS! //E

2009-01-30 @ 10:03:04
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: Kesti

Hej!

Hakuna matata, det är ord som är bra, Hakuna matata gör att man blir glaaaad...och slipper magkatarr.

Vill höra mer om starbucks, låter som nästa blogginlägg. :)

(L)Kramar



2009-01-30 @ 11:10:37
Postat av: marielle

tack för msn igår. du hjälpte mig lite framåt.

2009-01-30 @ 11:46:13
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0