25januari- Alexandrahelg&Rodeo

Ja, jag är lycklig, måndagtisdagonsdagtorsdagfredaglördagsöndag, så är jag lycklig!

Jag hinner knappt blinka fören fredag har övergått till söndag och blir ni förvånade då jag säger att denna helg varit lika härlig som alla andra helger. En riktig Alexandrahelg som har varit perfekt, har spenderat slut pengarna på Victoria Secret, Rodeo& Starbucks och kommit till ännu en insikt i mitt liv. Det handlar om yrken, vad man vill göra i framtiden och vad man inte kan tänka sig, jag kan aldrig i mitt liv tänka mig att bli en cowboy! Inte för att jag kanske någonsin övervägt det, men nu är jag iallfall 100procent säker. Rodeo idag med Alexandra, Sophi och Violene där allting var helt galet, fullsatt med flera tusen människor, galna hästar, lasso, tjurar och som pricken över i människor på dessa djur som flög överallt. Fick verkligen USA känslan då de släckte ner och alla fick stå upp och sjunga Amerikanska nationalsången, vilken upplevelse. Efter detta begav oss jag och Alexandra till en mysig restaurang för att mysa med middag, och där hade jag kunnat stannat i evigheter. Gick från Alexandras hus och var sådär riktigt iskalla då vi kom fram till en varm, mysig restaurang med tända ljus och mysbelysning. Söndagen stora minus är dock att jag precis upptäckt att jag glömt min pyamas hos Alexandra, hur kan man sova då?! Får bli mjukiskväll, dubbla täcken och hämta den imorgon!
Hon är allt bra den där fröken Godtman.

Nystädat rum, massa tända ljus och jag ska krypa ner och kika på film, livet är bra.
Puss&Godnatt
Ingrid







Kommentarer
Postat av: marielle

är rodeo för usa ungefär som tjurfäktning för spanien? :) jag vill prata med dig på skype, i sinom tid ;)

2009-01-26 @ 09:48:22
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Kesti

Hej!

Helt fantastiskt spännande med rodeo, vilken spänning.

Skulle vilka se dig stå och sjunga Amerikanska nationalsången, kan du den.

Måste vara fantastiskt att ha Alexandra där, en galen tjej som ändå håller ordning på dig.

Hälsa.

Kramar.

2009-01-26 @ 15:14:44
Postat av: Elin

Åhhh, verkar ju ascoolt ju! :)

Den där alexandra verkar vara en helhyvens tjej! :D

2009-01-26 @ 19:26:00
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: alexandra

Världens bästa helg. Jag får nog sluta lämna kommentarer med mitt namn här när du publicerar sådär hemska bilder på mig, haha

2009-01-28 @ 16:46:48
URL: http://plymis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0