22januari- Underbara väder

Vaknade av att solen kikade in genom fönstret och den tredje stekande dagen är här, dock inte lika varmt som förut eftersom termometern bara visar på 22grader ( igår var det 28grader varmt i skuggan!). Detta väder gör mig helt förvirrad, fast på ett bra sätt, hur kan det pendla mellan -20 till +28 på bara en vecka, i JANUARI! Två timmars promenad med Benjamin och vi gick och kikade på hästarna för att sedan bege oss hemmåt. Nu har jag legat ute på en filt i gräset och myst i hela förmiddagen och  tänkte jag sätta igång med det där underbart roliga och städa mitt rum, så Alexandra inte får en dammattack;)  
Puss&Kram
Ingrid




Saknar dig Märlan Pärlan Davidsson!

Kommentarer
Postat av: marielle

fy fan vad bra det var att prata med dig ikväll! :D jag saknar sönder mig efter dig. men en sak som jag bara funderar lite över (& absolut inte tar illa vid mig, nejdå)är varför jag aldrig får något inlägg tillägnat mig :O ;)

2009-01-22 @ 23:24:15
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

Skypedate is on, jag ska hänga vid datorn vid 20.00 tiden ok? :)

2009-01-23 @ 09:19:02
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: Gammelmoster på Frösön

Jag förundras över klimatet som du vistas i och undrar hur det ska kännas med en skillnad på 48 grader på någon dag??Jag brukar skämtsamt säga om jämtlandssommaren att man får ha bikinin i ena näven och täckjackan i den andra, hos dej är det i hög grad verkligthet. Väntar med spänning på dina äventyr vid grytorna.....Kram från Kerstin

2009-01-23 @ 11:17:05
Postat av: Kesti

Hej!

Ska bli spännande att se vad solbrända kocken har lagar till Amerika gänget. Bilderna på dig och Mary är fantastiska, finns nog inte många fler än ni som klär i snorklar.

Kramar.

2009-01-23 @ 22:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0