1januari- Gott nytt år med nya äventyr!

Hej Sverige!
Här sitter världens tröttaste, nöjdaste gladaste Ingrid efter ett helt galet, oförutsägbart och väldigt roligt nyår! Sista december startades hos de franska tjejerna Sophie och Violene tillsammans med Elin och där var det fix innan vi gav oss vidare mot nyårsfesten och huset där vi skulle inviga det nya året. Och visst hade Sophie sagt att det skulle vara ett otoligt vackert hus och att jag inte skulle förstå fören jag såg det och visst hade hon rätt. Jag har sett många vackra stora enorma hus sen jag kom hit, men detta tog verkligen priset. Stort som ett slott, men en utsikt som knappt kan beskrivas, bar, musikanläggning, biljard, barer, ja allt, mysiga rum, dansgolv. Ja allt fanns i detta hus och jisses vilken fest det blev, och absolut ett av mina bästa nyår! Dansade, skrålade, boxades, lärde mig franskaspanska och ringde även till Spanien mitt i natten och försökte prata spanska: Asra Loego, Croccorillo! Massor av människor, amerikaner, franskar, tyskar, spanjorer och två svenskar, Elin&Jag. Så mycket intressanta människor, och en väldigt intressant kväll som avslutades i en stor fotölj klockan sex på morgonkvisten i världens mysigaste rum, med brasa och utsikt över de snöiga bergen. Jaa, denna kväll kan inte mer än att beskrivas som topnotch! Hände så mycket roligt under kvällen att det får bli mer uppdateringar på skypen sis!
Första dagen 2009 kunde inte ha fått en bättre start, frukost på Taco Bell, tog tåget mot Elin, åkte fast eftersom jag tjuvåkte men log mig ur det hela, missade bussen som tog oss ändå hem till Elin vilket resluterade i en timme liggades på en träbänk i strålande sol. Och det var då vi konstaterade båda två, med prat om livet hur härligt det är och hur lyckligt det är, att bara vara och ta del av alla äventyr som finns framför våra fötter!
2009 kan inte ha börjat bättre!
Nästa helg ska jag Claire och Violene förhoppningsvis ut på heldags ridtur till bergen och jag längtar redan!
Bounani  ( Gott nytt år på franska!)

Massa kärlek
Ingrid








GOTT NYTT ÅR, HAPPY NEW YEAR, BOUNANI!


 


Kommentarer
Postat av: Elsa

hördu tokfia! verkar ha varit ett helt underbart nyår!! wow vilken kväll/natt! kul att du blivit 4språkig sådär lite snabbt:) svenska/engelska/spanska/franska.. något jag glömmt:P och du det rä en tur att du har ett sådant vackaert leende, annars kunde det ha blivit dyrt! haha ha det nu underbart! kramkram



2009-01-02 @ 10:44:04
Postat av: mamma

hej nyårsbruden jag skulle också vilja vara med på erat nyår och vara 20 år förstås...men vi hade trevligt med Curt och Solveig och även Elsa som var hemma, Barbro också förstås. Kram från snuvigt Gärdås

2009-01-02 @ 10:47:13
Postat av: elin

woohoo!! Fantastiskt fint nyår låter det som! ;D

Skitsnygg klänning på skitsnygg ingrid också!

Hahah, bra att le sig ut ur knipor du!



Hahahha, du och din franskastavning alltså.

Bon anné! Bon=bra Anné: år!

Jörgen skulle vända sig i sin grav, om han var död.

2009-01-02 @ 12:46:01
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: Kesti

Hej!

Det är rock där du är för jämnan, Låter som att du haft ett underart nyår och vi ser fram emot detaljerna.

Kunde du verkligen boxas i den lilla klänningen, imponerande. Bra jobbat att snacka sig ut biljettböter

Du börjar bli en tuff (lagom) böna.

Kramar

2009-01-02 @ 14:53:10
Postat av: Simon D

gott nytt år :)

2009-01-03 @ 06:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0