15januari-Försvar&Choklad

Hej alla därhemma!
Här kommer ett väldigt intressant och oerhört informerande blogginlägg, kanske för att jag är både trött och övertrött. Om du fick ta med dig två saker till en öde ö, vad skulle du ta med dig då? Om du var jag, så skulle jag ta med mig det som jag precis ätit upp den sista biten av och som jag nu kommer att sakna i månader och det som ständigt finns i min väska: Försvarets hudsalva och miss marabou choklad!
När Hanna var här och hälsade på fanns 1 kilo choklad och två enorma försvarets hudsalvor nedpacketerade i väskan, målet var att äta en per månad ( inte då försvarets!). Det var lyckalycka i LA och jag har behandlat dessa chokladkakor med mer kärlek än ni någonsin kan ana!  Nu är dom dock slut och jag får leva på försvarets resten av tiden.
Nu ska jag städa mitt otroligt messiga rum och snart sätta mig tillrätta för uttagningarna av American Idol!
Puss&Puss
Ingrid






Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förstår verkligen din saknad efter dessa fantastiska saker. Försvarets, man kan inte leva utan!!! Jag har en "rosa bandet edition" i min väska, den är precis som en vanlig liten försvarets, bara att den är vit med rosa kamoflage på! Så otroligt osmakligt, men fint :)

Marabou choklad, finns det verkligen ingenstans man kan köpa det?! Känns ju nästan lite skumt.

2009-01-15 @ 20:21:58
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0