4 december - Nervös

Imorgon går flyget mot Gran Canaria & mer nervös person får man leta efter. Inte hade jag tänkt mig att jag skulle vara mer nervös för det här än USA, blir nog inte mycket sömn inatt kan jag tro.

Väskorna är packade ( 12kg övervikt) så jag får hoppas att det är snäll persona som tar emot väskorna annars blir det dyrt.

Nu ska jag äta lite sen säger vi HEJDÅ MALUNG / UPPSALA / FALUN & SVERIGE.

Ring mig mer än gärna på tåget, med tanke på att min ipods batteri är helt slut.
Uppdatering kommer om ett tag!

Puss&Kram
Ingrid

God Jul på er därhemma lite förtidigt från ett juligt Gärdås


12 kilos övervikt och plastlappen som alltid kommer sitta kvar
på Rossväskan! ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan ...du som nu sitter på tåget, vad fint du gjort med tomtar och stjärna, har du fixat snön också????du är en toppentjej, dotter och bu önskar jag dig lycka till på G.Canaria....och kom ihåg att du är en fri kvinna......Tusen kramar

2009-12-04 @ 18:09:59
Postat av: Bettan

Ha en toppen resa gull :)

Hör av dig så ofta du kan!



Många Kramar från mig och stalkern ;)

2009-12-04 @ 23:24:19
URL: http://elisty.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag säger som ledarna sa på au pair kursen: "You're not nervous, you're excited!!!"

Så tror jag att det är.

Lycka till min lilla Inso! Det kommer gå kaaaanoners! Åh så kul du ska ha (som i vår gamla slagdänga). PUSS!

2009-12-05 @ 06:29:14
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: marielle

Hej och hopp ingrid! så roligt för dig! jag kommer sakna dig och attan att vi inte hann säga hejdå men men. du, jag planerar seriöst en resa ner till dig i februari mars skulle jag tippa på. 1 eller 2 veckor vi får se, ska prata spanska :) vad säger du om det? VAR BÄST NU!

2009-12-05 @ 10:38:59
Postat av: Alexandra

Gott att du lyckades få ner vikten i väskorna sedan hihi. Brukar inte vara något problemas om man ger sig deeeeeen på det :P Underbart att hinna säga hejdå till dig igår. Just nu antar jag att du har det fett super & att nervositeten har hunnit lägga sig. Du kommer få det underbart vännen. Och du vet; jag klarar mig inte utan dig i fyra månader så jag kommer ner. Vi måste planera in något. Glöm inte bort att skicka mig ett mail vännen & så hörs vi på skypen sedan när du kommit in i allt och känner att du har tid till att prata. Love you.

2009-12-05 @ 14:12:33
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: britta

Hej vännen! Läste av telefonen och såg att du ringt, men hann inte ringa och önska trevlig resa. Hoppas att du får en härlig tid och jag kommer att kolla vad du gör via datorn. Kramar från Britta

2009-12-07 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0