26december - Julehygge

Hej på er i snöiga Sverige!

Hoppas att ni har haft världens mysigaste jul därhemma:)

Själv var min julafton helt olik alla andra jular jag haft, men den blev ganska rolig ändå trots allt. Vi började dagen med julfrukost med teamet för att sen bege oss till våra hotel för lite "julehygge" (någonting som man kan skratta åt nu såhär i efterhand). Eftersom vi i våra Servicemappar hade skrivit julehygge så blev detta ett stort missförstånd med alla gäster. Vi hade tänkt gå runt och bjuda på pepparkakor och ha lite vanlig service, men detta var då icke gästernas förväntingar.. När vi kommer in på Green Beach sitter det ca 50 personer av våra gäster i sofforna och undrar om det blir dans, musik eller kanske lite dregspel?

Vi hade ju ingenting planerat, så det var bara att komma på någonting och eftersom det stod en julgran fast i betong så slet och kånkade vi ut denna gran och fick upp iallfall hälften av gästerna till juledans ( ni kan ju tänka er vilken syn, mitt på ett hotell med 50+ gäster som hoppar runt till små grodorna i en blandning av norsk,dansk,svensk..)

Julen blev iallfall en annorlunda, dock faktist mysig dag här på GC.

Inatt har jag nödtelefonen så jag ska åka hem och försöka få lite sömn iallafall, hade flygplats till klockan 1 på natten igår och dessutom hittade varken jag eller Camilla bilen då vi skulle hem så det tog iallfall en halvtimme bara att hitta våran lilla skatt som stod gömd bakom en pelare.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

så precis du har skrivit för någon minut sedan...gott att det verkar funka för er..och att leta bilar är du väl bra på. På vär iväg, har varit på julrea idag med pappa, Kesti och Elsa och ska få träffa Eyvind snart då Jon och Maria kommer till oss. Men ännu kvar hos Kesti. Gladan förväntar sig besök ev dig, säger din syster Elsa..

Sköt om dig världens bästa kramar i massor

2009-12-26 @ 22:54:08
Postat av: Hanna

Haha jag måste ju få en update om hur det går med fickparkeringen också ingrid:) jag saknar dig! puss

2009-12-27 @ 12:38:51
Postat av: Johan

Oh Ingrid, god fortsättning :)

Jag hoppas julen var lika bra som du skrivit o inte lämnat några tråkigheter.

Du verkar ha det toppen, och din julklapp från mig gick i kras pågrund av tekniska under... typiskt is the word!

Ha sjukt bra mellandagar och ett supergott nytt år om vi inte hörs innan!

Puss o kram

2009-12-27 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0