20december - Morgomaäe & Garbo's

Idag började dagen med världens absolut sämsta start, vaknar och är så trött så man snoozar klockan 5 gånger innan det är dags att inse att man verkligen måste gå upp.. Kommer upp och ska äta frukost, och när jag börjar äta på flingorna så smakar det SÅ ILLA, det visar sig att jag lyckats salta dom istället för att sockra.. Fortsätter morgonen med att tappa ALL mjölk över golvet också sådär supermysigt..

MEN DÅ, är det en himlans tur att det vänder mitt på dagen. Fick reda på att jag ska ha min första utflykt ikväll och kan man bli gladare då? Ska till Garbos där det är tre-rätters middag med riktigt bra showunderhållning! Så nu sitter jag här och kikar igenom min pickup-lista redo för att bege mig mot PLI tillsammans med både danska, norska och svenska gäster! weeeiii.

Imorgon är jag ledig och kvällen är jag 200% säker på att världens bästa julfest är på g!

puss&kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej världens bästa Ingrid...tänk så dagar kan starta ibland men bli bra i slutändan. Lägg ner dom där skräckfilmerna, vi vet hur du är om nätterna. Här är allt bra....kramar till världens bästa och var rädd om dig

2009-12-20 @ 18:35:51
Postat av: Elin

Ojojoj, ja tur att det vände somsagt. :)

2009-12-20 @ 20:04:09
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Carina

Ojsanhopsan så det kan gå! du verkar ha fullt upp men jäkligt skoj! Jag har det också toppen! stora kramar till dig!

2009-12-21 @ 11:07:20
Postat av: Eva-Lena

Hej Ingrid!

Önskar dig en riktig God-Jul

kram Eva-Lena och familjen!

2009-12-22 @ 13:15:17
Postat av: Kesti

Hej!

Det är spännande att höra om dina äventyr och jag tycker att du är duktig som lär dig så mycket så snabbt, är stolt över syrran.

Stor julekram.



Kram.

2009-12-22 @ 14:20:08
Postat av: Gukuholen

GOD JUL önskar vi dig. Det är då första julafton på länge som vi inte får besök av någon från Dåne,med härlig sång,kommer att sakna den fika,stunden.I DAG har vi varit hos Barbro på doppar kalas.HÄLSAR OXÅ TILL ALLA ANDRA I FAM.SÖDERBÄCK.EN GOD JUL.Kul att läsa din blogg.Ha det så gött¨¨¨JULEKLEM från oss.

2009-12-22 @ 19:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0