30 oktober- Dunjackor och sommarsol

Hej alla därhemma, när jag skriver det här vet jag att det är riktigt höstväder hos er, pratade med pappa på skype igår då han visade genom webbcamen all snö som kommit. Ni pulsar på er dunjackor, mössa och vantar då ni ska iväg någonstans. Själv tänkte jag bara meddela att vädret har tvärvänt, idag ska det bli 25grader varmt klockan är bara 9 och det var jättevarmt när jag gick ut. Så nu är det inte bara tidskillnaden som är en stor skillnad, shorts och bikini, dunjacka och mössa, jag är nöjd!
Var på Target igår (igen) och letade efter haloweendräkt, imorgon blir det haloweenfest och jag hittade inte en enda haloweendräkt att ha på mig, kanske beror det på att det bara fanns barnstorlekar kvar som jag försökte få på mig, vilket inte vad superlyckat, eftersom det knakade i vare sömm på alla grejer jag skulle pröva då jag stod i provrummet! Innan vi skulle åkte tänkte vi också att vi skulle gå på toaletten och tar närmsta toalett, där både jag Lina och Alexandra kommit in upptäcker vi att det står en ganska kraftig kortklippt man och tittar på oss, varav alla får panik tvärvänder och springer ut genom dörren i tron om att vi hamnat på fel toalettet. När vi sedan står där ute och skrattar över att vi gått in på fel toalett, är påväg att gå in på den andra, så visar det sig att det visst var rätt toalett vi var inne på, vilket gjorde allting några deciliter värre då det visade sig att denna välbyggda man varit en kvinna! Så det var bara att gå tillbaka till rätt toa och  röd i ansiktet låsa dörren om sig och låtsas som att ingenting hänt!
Ikväll är det fortsättning på engelskan, kanske bättre lycka denna gång och slut på lärandet av kinesiska!
Puss&Kram
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anders

Jag hoppas på kinesiska tecken igen!! :D

2008-10-30 @ 17:24:09
Postat av: Elin

Kan du inte ge mig nykeln på skype så kommer jag och hälsar på en liten stund. Jag skulle verkligen behöva lite sol hörru! :)

2008-10-30 @ 17:57:32
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: alexandra

vi gillar läget här i sunshinedenver minsann =)



idag skall det lekas!



och i morgon skall det partas.



woohaa!

2008-10-30 @ 20:45:56
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: mamma

Njut av solen så tar vi kylan och snön..du är världens bästa Ingrid...kramar till en fri dotter

2008-10-30 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0