27 oktober- hockey, bad & shopstophelg!

Hej alla därehemma!
Förlåt att jag inte har bloggat någonting under helgen, men eftersom det varit så fullt upp så har jag inte riktigt haft tid, men här kommer det lite uppdateringar om ännu en mycket lyckad helg! För det första kan jag meddela att jag iallfall inte har kvar min bula längre, och inte har jag lyckats med att fixa någon ny. Jag har inte krockat och inte heller tänt eld på någon ugn, så det är framsteg och ni kan andas ut!
Fredagen blev det bestämt att vi skulle gå på hockey, eftersom Alexandra hade 3 biljetter längst fram, så kvällen tillbringades där, vi blev även erbjudna 70dollar om vi gick dit i våra pyamasar och uggs, men tackade artigt nej!
Matchen var spännande men jag hade ganska svårt att koncentera mig på spelet eftersom vi satt precis vid glaset vilket innebar att det kom hockeyspelare flygande där hela tiden och det kändes nästan som en skräckfilm. Eller jag betedde mig som när jag ser en skräckfilm, duckade, skrek och tog i både Lina och Alexandra så fort någon flög in i glaset och jag bara väntade glaset skulle spricka och någon skulle flyga i i mig,men det gick bra och jag överlevde! Efter hockeymatchen begav oss jag och Lina vidare hem till hem för mys och bubbelbad ute och påvägen till hennes hus spelade vi musik och skrålade med i bilen. Jag som alltid har kameran i högsta hugg, tänkte ta ett kort på Lina då vi upptäcker att Linas väska är kvar på Subway och jag tror aldrig det blivit sånna usvängar och panikkörning. Då vi kom fram stod väsan iallafall kvar och väntade bland alla mackorna.
Kvällen var supermysig, då vi var ute på hennes altan och badade i en varm jaccozi, det var alldeles kallt i luften och helt stjärnklart, bättre avslut på en kväll får man leta efter.
På lördagen blev det haloween parad, där vi träffade både häxor, militärer, prinsessor, igelkottar, ja nästan allt skulle jag vilja påstå! Fast tänker jag ordentligt på denna lördag så är det ända som dyker upp salladsbar.. Jag och Alexandra valde att för en gång skull inte tillbringa timmar på Target, utan istället hitta något roligt matställe varav vi hittar en mysig salladsbar och självklart får vi första frågan då vi knappt kommit innanför dörren: Är ni från Ukraina, eller vilket språk pratar ni, efter frågan valde chefen och hans arbetare att sitta och prata med oss konstant under hela tiden vi var där.
Har ingen aning om vad dom fick för intryck av oss, eftersom vi avslutade kvällen med att tappa ut 1kg mjukglass över hela golvet, le, säga tack och hej, så jag får se om vi vågar oss dit fler gånger..
Återgående tema i mina blogginlägg har jag upptäckt att handlar om mitt shopstop som jag verkligen kämpar med, men det är svårt när man städigt lyckas hamna på olika shoppingcenter med forever 21 i varje hörn, fast jag måste erkänna att jag känner mig nöjd. Det var första gången jag inte handlade någonting, bara en bikini i rosabrunguldgrön, men för det första är det nödvändigt för Californien och för det andra är den så litet att jag knappt behöver en påse, så det räknas inte!

Ta hand om er!
Puss&kram
Ingrid








Kommentarer
Postat av: Hanna

åh, vilken super mysig helg du verkar ha haft Ingrid!:) haha jag skrattar för mig själv här hemma när jag ser dig på hockey matchen!:) Jag saknar dig och tiden bara går fortare och fortare, snart kommer jag!:D

2008-10-27 @ 20:45:58
Postat av: Elin

Vilka fina bilder, och vilka spännande strapatser! :D

PUSS!

2008-10-27 @ 21:07:08
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: alexandra

TA BORT DE ÖVERSTA BILDERNA TACK DE GER MIG MARDRÖMMAR







hihihih

2008-10-27 @ 21:10:42
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: alexandra

DE DÄR ÖVERSTA BILDERNA GER MIG MARDRÖMMAR





hihi

2008-10-27 @ 21:13:16
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: mamma

hallo där damen erna det ser härligt ut med badet i mörka natten..är det nya bikinin som är på ? jag tycker det händer någothela tiden där ni går fram, varför la ni glassen på golvet förresten- bättre att peta in den i munnen(jag menar inte från golvet) hälsningar från en mindre yrande morsa kram

2008-10-27 @ 21:52:55
Postat av: marielle

iiiiiiiiiiingrid jag har tänkt på dig hela hela dagen & nu är det kris i mitt huvud. WE NEED TO TALK, så snabbt som möjligt. Om 3 minuter börjar jag dock jobba igen så det får bli ikväll, efter att jag träffat perjos. jag behöver dig.

2008-10-28 @ 16:53:40
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Anonym

hihi du vet att shopstop innebär att man inte ska handla alls.. inte ens en liten liten bikini.. men du är ju släkt med mig så du kan nog ge upp:) puss på dig lillasyster

2008-10-30 @ 21:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0