24 oktober- Kärlek&guldklimpar i ens vardag

Det finns sånna saker, som verkligen kan göra än glad, som lyser upp hela dagen och gör att man känner sig lycklig ändå från tårna till huvudet, det finns en Helmer som alltid lyckas med det, som gör att man känner att man är världens stoltaste faster. Vad kan inte göra än gladare än att slå på skype, prata ett tag med en lycklig lite kille som visar i webbcamen hur har spelar gitarr på en pinne, eller att tillsammans borsta tänderna, jag här & han där, göra tigern och se till att inte missa ett enda tandtroll! Igår var det skypepratade, då Helmer efter tag gick och hämtade nycklarna och undrade om inte jag kunde komma och hälsa på genom datorn och tänk vad enkelt det vore, ta emot nyckeln och vips sitta där och mysa för ett tag, för att sedan ta datorn tillbaka till Usa!
Jag älskar dig och saknar dig världens absolut bästa Hemer
Puss&kram faster


Kommentarer
Postat av: Elin

Cuuuute! :D:D

Jag tror du är världens bästa faster dessutom! :D

PUSS!

2008-10-24 @ 19:44:01
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Aino

Tänk på de som utvandrade till Amerika och visste att de aldrig skulle komma tillbaka.Hoppas du har läst Vilhelm Moberg. Fast det har du nog inte, i varje fall har Mary inte det. Synd. Om du läste de böckerna: Utvandrarna, Invandrarna och Sista brevet till Sverige så skulle du förstå en massa. Karl August förde med sig en kärna från Christinas favoritäppelträd. Hon hann känna smaken av den första frukten innan hon dog. Det är så bra och känsligt skrivet av denne burduse Moberg att man gråter.

Snart kanske man kan göra såna där blixtsnabba förflyttningar du drömmer om. Dom pratade astronomi på radion och trodde på detta, vetenskapsmän. Det finns troligtvis nio dimensioner. Så rätt som det är står vi där vid din säng, spöket och jag. Nej jag skojar Ingrid! Det är bara jag som kommer farande. Och lika snabbt tillbaka. Kram och sov gott för det gör du säkert redan! /Aino

2008-10-24 @ 20:50:21
Postat av: alexandra

Naw vad gulligulligt!

2008-10-24 @ 21:23:37
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: mamma

Hej barnet (stora) vad roligt att följa sina turer over there....Helmer är bara för härlig, smart att hämta nyckeln och ville släppa in dig.

Vi vill också shoppa billigt... helst Elsa, och Ingrid Caesar är ganska nöjd ändå.Han hälasr till moster där han ålar runt. vi ser fram emot nera info och är tacksamma att du inte behövde båta dit även om du gillar havet kram Mamma

2008-10-25 @ 10:08:09
Postat av: Kesti

Hej!

Vilken fantastisk faster, håller ordning på alla barnen ändå från Amerrrkat Han är ju för söt, lite som flyttnycklarna i Harry Potter, nåväl skulle det fungera kan du ju ta en sväng till oss med, så länge får vi nöja oss med skype. Undernart härlig blogg.

Kramar på dig lillamostersyster // Kesti

2008-10-25 @ 21:42:18
Postat av: Solan

Hej!Du underbara.Tack för att jag får läsa din blogg,det är dagens höjdpunkt.

Härlig faster/moster du är.

Ha det nu riktigt gott och ta hand om dig.

Undvik all "BULANDE"//Kramar Solan.

Curre skickar kram och önskar lycka till med bilkörningen och han hoppas du fixar de döda vinklarna så att inget ont händer.

Å du, Sture har fått tillgång till din blogg av mig.

Hoppas det är ok. Mer kramar,hej för nu!

2008-10-25 @ 22:04:53
URL: http://m-fors.bloggagratis.se
Postat av: Lina

hihi gud vilken söt liten unge! :D det är sånna som man kan längta hem till! :) pusspuss

2008-10-25 @ 22:39:15
Postat av: H to the enning!

Fniiisss, går in på din blogg hela tiden för att beundra mitt verk. ;) Måste erkänna att jag är rätt nöjd, fast det bästa var att du gillade den också! :D En av de bästa bloggdesignerna jag gjort faktiskt! :D PUSSSSSSS på min lillla Ingrid!!!

2008-10-26 @ 14:06:55
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-10-27 @ 07:53:31
Postat av: Britta

Vilken glad överaskning jag fick när jag kom hem från en liten resa och äntligen fick höra några ord från dig. Jag blev riktigt varm om hjärtat när jag läste dina rader och jag ser fram mot att få läsa mer. En stor kram från Britta

2008-10-27 @ 07:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0