21november- Los Angeles!

Hej därhemma!
Fick tillgång till internet här så jag kände att jag kunde skriva ett litet blogginlägg för att berätta att jag och Hanna har träffats, mår superbra och är genomlyckliga! Los Angeles är enormt och då menar jag inte lite enormt, utan enormt enormt och det är superbra! Hanna tror dock att vi är i Thailand eftersom hon var fjärde minut frågor om saker går att äta, om vattnet går att dricka, även hur många kackerlackor det finns och jag försöker gång på gång förklara att vi är i USA, vilket INTE är samma sak...
Allting gick faktist precis enligt planeringen igår, vi möttes upp på Los Angeles enorma flygplats sen vidare hit där vi idag har gjort oss hemmastadda! 30grader varmt och strålande sol, idag har vi bara tagit det lugnt och ätit mat vid vattnet på en mysig restaurang, Imorgon ska vi leka kändisar, bege oss till Beverly Hills och ta en närmare titt på Hollywood skylten, har en känsla av att denna vecka kommer bli fullspäckad!
Mamma, tack för chokladen, skönaste underställ som jag sitter och myser i, det var precis exakt vad jag behövde:) Kanske ska satsa på detta ett tag för alla tusen pyamasar som jag bosatt mig i. Bilder kommer imorgon då vi fixat sladden till kameran:)
Vi har klarat första dagen och är stolta över oss själva, good job som hyperamerikanska mammor brukar säga;)
Puss&Kram
Ingrid och Hanna ( som jetlaggad redan ligger i sängen och snart sover)


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppsan tänk vad bra det går och vad duktiga ni är..kan tänka mig damerna i denna djungel eller kanske mer som i en myrstack..skulle gärna varit med.i alla fall ha det gott and be careful kramar

2008-11-22 @ 11:02:21
Postat av: Elin

Åhhhh! Härligt! Ni kommer nog få det alldeles alldeles underbart!!!

2008-11-22 @ 15:08:26
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Solan

Skönt att höra att resan gick bra och att ni hittade varandra .Ha det nu suprkuloch var rädda om er/Kram

Ps Tur att du inte kör bil :)Ds

2008-11-22 @ 23:15:59
URL: http://m-fors.bloggagratis.se
Postat av: Kesti

Hej!

Det låter verkligen skoj, och spännande, ta mycket kort, om ni vill, så att man kan få se när ni kommer hem.

Ha det superskoj

Kramar

2008-11-23 @ 10:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0