11 november- Träningsverk&Starbucks

Hej!
Har precis gjort en personlig upptäckt angående mitt liv, mina armmuskler lyser med sin frånvaro! Jag menar, vem vaknar med hejdundrande träningsverk i armarna, efter att ha gått armgång i en lekpark ca 3 gånger igår! Nu blir det att gå armgång 10h om dagen och försöka slå det 5åriga barnen som slänger sig där och gör att det ser ut som det är världens enklaste sak! ( Tro mig, det är faktist svårt!) Fick ungefär samma känsla som första gången jag skulle åka snowboard, det värkte i varje del av kroppen och jag ramlade framåt hela tiden. Då jag väl lyckats stå upp på snowboarden mer är 5 sekunder, kommer en liten 4åring i hög fart och vinkar med ett brett leénde. DÄR slutade min snowboard karriär för evigt!
Skolan igår var toppenrolig, jag nämnde ingenting om några spindlar, hade ingen baklucka öppen och kom även på pricken i tid. Enda incidenten var att jag missade att det var röd gubbe och hör ett tutande tåg som kom i full fart, men det missade mig med en hårsmån, så det var lungt!
Dagen avslutade med Alexandra2 ( Brasilien)och Claudia (Tyskland) på starbucks med varm choklad, mycket mysigt!
Puss&Kram
Ingrid
För att min familj är det bästa jag vet!

Kommentarer
Postat av: mamma

läser med ett leende om din eskapader och tråkigt verkar du inte ha..världens bästa Ingrid kram och godnatt 22.35

2008-11-12 @ 22:33:40
Postat av: anders

Ingrid jag blir snowboardlärare i vinter. jag kan lära dig;) haha

2008-11-13 @ 00:36:45
Postat av: marielle

för att din familj nästan är det bästa jag också vet :D tonight, skype!

2008-11-13 @ 11:08:47
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

Hahahhahahah, när du skulle lära dig snowboard var verkligen fruktansvärt kul och fruktansvärt frustrerande! Hahaha! Maken till hopplöst fall! :D



Ingrid, allvarligt talat, kör inte ihjäl dig!

2008-11-13 @ 18:03:10
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: Elin

tog ett tag att fatta vad starbucks hade med det hela att göra, men sen såg jag sista meningen där!

2008-11-13 @ 18:04:46
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: Solan

Ingrid nu blir jag riktigt orolig,,,,lova mig att du tar det lugnt i trafiken!!!

2008-11-13 @ 18:17:39
URL: http://m-fors.bloggagratis.se
Postat av: alexandra

JAG MISSADE ETT STARBUCKSBESÖK - JAG ÄR HELT ÖVERTYGAD OM ATT VÄRLDEN KOMMER GÅ UNDER NU IIIIIIIIIIIIIIIINGRID!

2008-11-13 @ 18:29:35
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Kesti

Hej!

Du är den bästa Ingrid som finns, Längtar lite efter dig kände jag idag. Kan nog vara för att jag varit lite dålig på att skypa ett tag nu. Har lite att göra med en liten gosse som Inte vill sova när hans mamma ska skypa med moster, nu tex. är vi prick färdiga med nattningen och klockan är 22.18 och du är upptagen igen. Mellan åtta och tio är välan den bästa tiden (Sv, tid) som du har till skypen.

Förresten, tänk att jag aldrig varit på Starbucks, måste ha missat någe, det märker jag.

Iallafall, längtar efter dig, ska verkligen göra en skype skärpning, ( r iväg imorgon dock men det är säkert du med, fredag you know), för jag vill höra om alla nya strapatser.

Massa kramar



2008-11-13 @ 22:23:47
Postat av: Kesti

Hej!

Förresten, så håller jag med Solan, var aningen försiktigare i trafiken, ska jag behöva sjunga visan om Herr Gåman för dig, :)

"Här men inte där tut tut"

Det är alltså du som är tut tut nu, eftersom du sitter i bilen.

Stor kram igen till en av två som är världens bästa lillasystrar. Kram

2008-11-13 @ 22:28:21
Postat av: FASTER BARBROFasrwe barbro skrev i din blogg ock kommentren for iväg tror vi. Hon har läst och begrundat

2008-11-15 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0