8december- jag&tidningsrubriker

Hej alla därhemma!
Blir ett kort inlägg denna gång eftersom jag ska passa på att njuta av den sista dagen då Hanna är här, vill så otroligt jättemycket inte att hon ska åka hem. För det kommert bli så tomt när hon åker, sådär alldeles för tomt som man inte vill ha det..
Skulle mest infomera om en ganska roligt upptäckt som gjorts av Alexandra och Hanna sen jag kom hit som jag inte ens tänkt på, jag har någon sorts dragning till tidningsrunriker. Alltså inte att läsa rubriker, utan så fort det händer något, bra eller dålig så måste jag formulera om det till en rubrik.
"19åring på besök i USA spydde ner Colorado"  Hannas magsjuka
" Ung kvinna i USA drabbades av Helmut, fick åka akut till sjukhus" Alexandras huvudvärk
" Flygplan krashade över ett hus i Littleton, aftonbladet i lågor" Ett flygplan som flög supernära vårat hus

Jaa, rubrikerna är många i mitt huvud och så fort något händer föreställer jag mig hur det skulle kunna bli . Sen jag kom hit har det trycks hundra rubriker om dagen och jag blir lika utskrattad varje gång då det landar en nytryckt rubrik från Ingrids huvud eftersom jag inte ens tänker på förslagen av av rubriker som hoppar ut ur min mun!

USA saknar en besökare, räddningstyrka sätts in, stanna Hanna!
Puss&kram
Ingrid

Kommentarer
Postat av: marielle

haha åh ingrid :)

2008-12-08 @ 20:50:41
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!

Det stämmer nog att du är lite bra på det där med rubriker, har faktiskt tänkt på att du har så bra rubriker på dina inlägg, informativa och lockande, kanske kan bli ett framtida yrke, njut av dagen, förstår att det är lite trist att Hannah ska åka hemåt, men du ska se att du reder dig och hittar på nya tricks....

Kramar



2008-12-08 @ 21:18:15
Postat av: Anonym

Hej!

Det stämmer nog att du r bra på det där med rubriker, har faktiskt tänkt på att du har bra rubriker på dina inlägg, informativa och lockande. kanske ett framtida jobb.

Förstår att det är lite trist att Hanna ska åka hem men du reder dig nog och hittar på nya tricks...du får trösta dig med en kaffe eller varm choklad på starbucks.

Kramar kramar i massor.

2008-12-08 @ 21:20:47
Postat av: Elin

Åhhh! HAhaha, jag tycker det är en mycket fin grej att göra, speciellt när du kommer på så fina rubriker "stanna hanna" hahah! :)

Sheisse vad du är solbränd tjejen, du använder väl sunblock darling? Minns vad jag sagt!!

2008-12-08 @ 22:14:13
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: alexandra

haha du är så söt tråkinga ;)

2008-12-09 @ 01:46:03
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Kesti

Hej!

Ifall att du undrar vem som gjort två nåstan likadana inlägg utan att få med sitt namn på så är det din it kunniga syster.

Kramar

2008-12-09 @ 09:59:12
Postat av: Malin

Haha, så där brukar jag också göra :D Fast jag brukar liksom aldrig yttra dem för någon annan än mig själv. Om jag inte varit tvungen att jobba hade du fått en besökare på en gång kan jag lova dig! :D Puss

2008-12-09 @ 16:22:54
Postat av: Simon D

hahaha du är en speciell tjej du, jag tror jag också ska försöka, kan bli kul :P

2008-12-10 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0