5december- Maginfluensa

Det finns vissa stunder då man får såndär extrem hemlängtan, då man önskar att man kunde vara hemma iallfall 24h och bara vara. Då man önskar att mamma fanns i rummet intill, bara för att känna att hon var där, fixar med avslagen cola, kommer och tittar till än och såntdär som föräldrar är väldigt bra på. Började må illa igår och sen fortsätte det med riktig magsjuka, så just nu sitter nog USA,s både tröttaste (och smalaste) tjej här, fast är iallfall på bättringsvägen nu. Kommer ihåg då jag var liten, varje gång man fick magsjuka köpte pappa alltid en tecknad snövitfilm när han kom hem från jobbet så varje gång man blev sjuk visste man iallfall att det kom något bra med det! Så nu pappa väntar jag på en tecknad snövit och de sju dvärgarnafilm på posten här! Fick ringa till mamma och pappa i Indien och prata av mig lite. Nu ska jag kolla på lite film och äta första maten sen igår, en banan!
Tack Lina som gjorde min dag med att skicka detta youtubeklipp, att ständigt bli kallad Inga from Sweden visas nu hur det känns, ni MÅSTE se detta, hahahahha:D
http://www.youtube.com/watch?v=iwuUskHcWyA

Ha en fin dag hemma i Sverige
Puss&Kram
Ingrid



Kommentarer
Postat av: marielle

åh jag vet hur det känns :( jag var sjuk till&från i 2veckor så förstå vilken hemlängtan jag hade då! vilken himla tur att du är på bättringsvägen iaf. vi kanske ska skypea hela natten (min) för jag TROR att jag sover själv i huset inatt! :D jag saknarsaknarsaknar dig så himla mkt!

2008-12-05 @ 20:02:12
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

Stackars stackars lilla Ingrid! Nej man vill verkligen bli ompysslad av föräldrarna när man är sjuk! Hoppas du blir bra nu snabbt och slipper sånna hemskheter, usch usch! PUSS!

2008-12-06 @ 14:36:09
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Kesti

Hej!

Krya på dig i massor ingen höjdare att ha magsjuk, ucsh, uschimej. Vi skickar en massa massa krya på dig kramar till dig över nätet.

Kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram.

2008-12-06 @ 16:53:47
Postat av: alexandra

Åh så gott att du blev snabbt frisk. Jag ligger och väntar på domedagen jag... klarar jag mig denna gången är mitt imunförsvar minsann en klippa hihi ;)

2008-12-08 @ 19:09:40
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Simon D

jobbigt med sjuka :( men ett klipp med inga gör ju iaf vem som helst glad ;P

2008-12-10 @ 23:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0