11december- korvar&klister

Jag har hällt klister på backen och sedan avsiktigt satt mig i det (bästa citatet nånsin ala Kesti!) och jag har även bäddat som jag ska ligga, det är komiskt och okomiskt på samma gång och en gång till återkommer detta ord, jisse amalia!
Annars går livet bra, var på Cherry igår med världens bästa Alexandra och det var super, har ju inte träffat henne på jättelänge så det var mycket som behövdes ta igen. Eftersom det är julhysteri här så finns det inte längre några fikaplatser kvar så det blev att sätta oss i matlekparken, en lekpark där alla saker består av bacon, pajer, hamburhare, bananer och mer därtill. Med en subwaymacka, starbuckschoklad och cookies lutade vi oss tilbaka på jättekorvarna och myste bland all julmusik!
Nu ska jag försöka få loss kläderna ur klistet och fixa pricken över i!
En mycket rolig sak inträffade precis. Då jag satt på planet till LA så träffade jag på en jättetrevlig människa som var runt 27 och han undrade om jag ville komma och hälsa på hans familj med fru  deras 2barn någon gång eftersom vi bor gaska nära varandra. Jag tog numret och namnen och har inte tänkt så mycket mer på det. Under pratstuden vi hade på planet berättade han att han turnerade mycket och sysslade med musik varav jag berättar att jag också gillar musik, frågar om det går bra i bandet om dom får några spelningar osvosv, frågorna var många och han svarade artigt. Så idag kom jag bara på att jag skulle söka på hans namn för att se om det fanns något av bandets musik på internet, och vad får jag fram...: http://www.youtube.com/watch?v=BKxnJ5iyC-w. Där har jag suttit och berätttat att jag gillar musik och undrat om det går bra i bandet, hahhaa. Så upptäcker jag att det är det bandet som gjort all greys anatomy musik osvosv. Så det känns ju kul att åka och hälsa på dom och klinka lite på gitarren då jag kommer dit, haha! JISSES
Puss&Kram
Ingrid


Kommentarer
Postat av: Simon D

haha fett tufft att du träffade han, och att han var så trevlig :)

2008-12-16 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0