Akuten

Vilken dag, den där glasbiten som gick rakt in i foten i fredags och jag försökt glömma bort under helgen gjorde idag sådär sjukligt ont att jag inte kunde stödja på foten. Vårdcentralen kunde inte ordna ut biten så blev skickad till akutmottagningen. Den lilla rackaren hade visst inflammerat hela fotsulan så efter flera försök blev det en kirurg som fick lägga bedövning ( den värsta smärta jag någonsin känt) för att sedan snitta upp & plocka ut glaset. Nu ligger jag här med dunkande fot & är tröttaste tjejen i Norrköping.
Längtar efter imorgonkväll så får jag bli lite ompysslad, tycka lite extra synd om mig själv & bara mysa med massa gott. finfint :)
Gissa våra tre imitationer.. konsten att vara cool en lördagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0