3 Maj

Hej livet,
Jag har nog inte insett hur stressad jag är än, tror jag lever lite i lugnet för stormen & sen snart typ nu någon vacker dag inser jag att T4 tentan är alldeles för nära, så även läkemedelsberäkningen och rapporten. Visum ska ordnas, mail ska skickas, och möten ska man sitta i alldeles för mycket. MEN som sagt så har jag inte riktigt insett detta ännu vilket gör att jag fortsätter lalla omkring i mitt glada sinne & njuta av solen som värmt oss 2 dagar nu & även glassätandet på skolans terass. När skolan är avklarad väntar faktist sommarlov. Nästan hela juni och augusti kan jag göra exakt det som jag känner för, sommarstugan, dalarna, götet och mys. jappjapp.
Lite pics sen FULL MOON. och vi var lite fotogeniska som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0