16 Maj

BEAT12 var alldeles perfekt kul, hade 10 ton kläder & dansade till alltfrån E - type & hårdrock och spillerill med vilken musik det var så hoppade vi lika mycket iallfall i gegga & mindre gyttjepölar. Mina kängor har bytt färg från svart till grått och att kika på dom gör mig mest glad!
Igår sprang vi vårruset andra året i rad med favorittjejerna! Dock med halsont vilket var mindre smart då jag idag känner mig kass. Fast värt allt då man rusar där med alla tusen människor & skrattar sig runt, vi körde på olika färg med shorts och var snyggast i hela vårruset, helt klart!
Nu är jag & världens bästa jeffan carlsson instängda i grupprummet för Ulcusläsning & IBS sjukdomar. Ikväll blir det mysagosa.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0