02.20 städat och skinande rent på norra.p

Inatt blir sista natten på vår älskade promenad. Vi har städat fram till klockan nu & det är nästan så stället glänser. Vadat runt i sopsäckar fyllda med soja, disktrasor och spännande innehåll!  Siri åker till England imorgon & jag sover inte hemma utan sirpi i en tom lägenhet så blir nog en natt på skolgatan :) Sitter på den enda stolen som finns kvar i lägenheten med datorn i fönstret och utkik över vår innergård.

Idag drabbades jag av Separationsångest Deluxe när jag insåg att det var sista dagen på norra.p med min favorit siri, känslan som skapade gråtattacken. Att bestämma över en 5minuters fika att bli sambo med en random tjej gav två år av kärlek, skratt, gråt, hallonätande & ett evigt envisande om plattans temperatur. Kunde aldrig fått en mer fantastisk roomie och bättre vän + att jag har lärt mig att tycka om knasiga ostar & vinäger, check. Ps ( vi ska fortfarande samla mynt & ge presenter efter varje resa)

SIGRIDS NORRA.P NI VE(t)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0