1 Juni

Sommarens första dag, juni. Då är det på riktigt, dock ösregn & massor av gråa moln, men vad gör det när man flyttstädar? Oerhört irriterande dock då jag fått nycklarna till lägenheten med tydligen har besiktingen inte gått igenom så får vänta på att de förra får åka dit och städa mera.
Var helt slut efter allt packande igår så somnade på två sekunder då jag kom hem till Jimmy, imorse var jag väskbärare & vinkade av honom på tåget, tur att det inte är så långt bort fören vi ses igen:)
Nu ska jag fixa de sista innan världens bästa grabbarna grus & emeliee kommer och hjälper till med möblelbärande.
fafafalutjejen kommer imorgon 19.30. Hur underbart är det? Lite dalmål gör än ju alltid lite lycklig i själen!



Kommentarer
Postat av: mamma

Heja på till nya bostaden som jag hoppas är skinade blank nu. härlig blogg som jag nu är uppdaterad på, fint att Dåhne fanns med som en pärla för det är det. Ha det gott kram

2012-06-02 @ 17:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0